Lovsangsfest // Simon Pedersen

Fredag den 5. juni 2020 kl. 20.00-22.00

Pinsekirken Bornholm (Sagavej 5, 3700 Rønne)

Kom og vær med til en fed lovsangsaften (Grundlovsdag), hvor Simon Pedersen kommer og leder lovsangen.

Simon Pedersen er sangskriver og forsanger i Skywalk Lovsang, som det sidste årti har indspillet de mest streamede og brugte lovsange i Danmark. Her kan nævnes “Mit hjerte som bolig”, “Nåde” og “Elskede mig først”. Simon har udgivet et nyt album “Solopgang” her i foråret, så aftenen kommer også til at bære præg af de nye sange.

Aftenen er gratis og er åben for alle, der har lyst til en masse lovsang… DET BLIR SÅ GODT!! 🥳

BEMÆRK: Vi følger selvfølgelig myndighedernes retningslinier, og der skal derfor være to meters afstand imellem os under lovsangen – men heldigvis er kirkesalen rigtig stor. Der er håndsprit ved begge indgange.

Aftenen er arrangeret af Missions-, Baptist- og Pinsekirken

Se også begivenheden på Facebook