Præst

Vores præst

Lone Møller-Hansen er menighedens præst. Hun har været ansat – med en afbrydelse på godt to år – siden 2001. I en periode fra 2011 var hun samtidig ansat af Baptistkirken i Danmark som generalsekretær.

Lone er uddannet både journalist og baptistpræst – og det er ikke nogen dårlig kombination, da alt, der handler om tro, også handler om formidling.

Lones fokusområde for tiden er dels forkyndelse, ledelse og et skub til menighedens børnekirke. Børnekirken har fået et nyt liv i 2020, hvor der vil være børnekirke hver søndag for de ca. 20 børn. Der er nu en stor gruppe voksne, som tager ansvar for børnekirken på skift.

Hun er også det, vi kalder ”hyrde”. Hun har stor omsorg både for menighedens gamle og for dem, der undergår livets forandringer, befinder sig i en krise eller har brug for en sjælesørger.

Læs også portræt af Lone på baptist.dk

Kontakt hende, hvis du gerne vil have et besøg eller har brug for en samtale med et menneske, der har tavshedspligt.
Hun træffes på tlf. 23474015 og email lm-h@outlook.dk

Lone prædiker i kirken en til to gange om måneden.