Fælles frikirkelig Drive-in Pinsegudstjeneste

Velkommen til fælles frikirkelig Drive-in Pinsegudstjeneste ved Hareløkkerne over for travbanen søndag d. 31. maj kl. 10.30. Kom i god tid.

Her har vi mulighed for at være sammen om at fejre kirkens fødselsdag til trods for alle de begrænsninger, vi ellers er udfordret af i disse tider.

Sangark kan downloades på din telefon eller tablet, eller udskrives hjemmefra.

Hent sangark til udprint (pdf)

Arrangementet følger myndighedernes retningslinjer for covid-19. Det betyder, at der ikke er mulighed for at benytte toiletfaciliteter under gudstjenesten. Man må slet ikke stå ud af bilerne, men må gerne rulle højre forrude ned.

Vigtigt: Medbring selv brød/kiks eller lign. samt saft, vand eller lign. så vi sammen – hver for sig – kan afholde nadver i bilerne.

Kom og vær med – men sørg for at overholde anvisningerne, som vi har fået i forbindelse med tilladelsen til arrangementet:

Har du ikke mulighed for at komme til arrangementet i bil, kan du se gudstjenesten TV2-Bornholm.

Frekvens til pinsegudstjenesten

Ved den fælles frikirkelige pinsegudstjeneste kommer lyden ikke ud af højtalere, men ud af bilradioen. Frekvensen er 87,9 , så alle som deltager, skal bare stille deres bilradio ind på denne frekvens, ligesom hvis de hører almindelig radio.

Har du et ekstra bilbatteri og startkabler?

Det vil sige, at bilerne bruger af deres batteri under gudstjenesten. Sørg derfor for, at dit bilbatteri er helt fuldt, når du kommer til gudstjenesten. Har du et ekstra bilbatteri og startkabler? Det kan måske bruges, i det tilfælde at nogen skulle have startvanskeligheder, når gudstjenesten er slut. Kontakt Lone Møller-Hansen, 23474015 eller email lone@baptistkirken.dk.